"W Krainę Nawyków z dziećmi gram już od paru lat.
Dzięki tej cudnej grze kwiatki są podlane, ubrania posprzątane, a buty w szafie a nie na środku przedpokoju." - Olga W.

Kraina Nawyków to bestsellerowa gra planszowa, z którą nauczysz dziecka przydatnych nawyków, np.

  • sprzątanie zabawek
  • mycie zębów i inne nawyki higieniczne
  • sprzątanie pokoju
  • zdrowe przekąski
  • oszczędzanie
  • odrabianie prac domowych
  • pomaganie w domowych porządkach
  • i wiele innych

Wprowadzaj pozytywne zmiany w życiu swoim i Twoich dzieci w przyjemny i skuteczny sposób - grając z nimi w grę planszową.

Wybierz grę dla siebie!

Obejrzyj wideo z prezentacją gry:

Już ponad 1000 osób wprowadza zmiany w swoim życiu dzięki Krainie Nawyków. Do czego Ty ją wykorzystasz?

Kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych, higienicznych itp. u dzieci nie jest łatwe. Wymaga dużego wysiłku od rodziców i często prowadzi do zmuszania i karania.
 
Dzieci niechętnie rezygnują ze słodkich i niezdrowych przyjemności, a rodzice często nie wiedzą, jak przekonać je do zmiany zdania. Wielu rodziców ma problem z tym, jak nauczyć dziecko dobrych dla zdrowia praktyk.
 
Jednak teraz, dzięki edukacyjnej grze planszowej KRAINA NAWYKÓW - może się to zmienić.
 

Gra KRAINA NAWYKÓW jest oparta na najnowszych badaniach naukowych i sprawdzonych metodach wdrażania nowych nawyków. A całość podana jest w postaci gry, dzięki czemu wprowadzanie zmian stanie się przyjemne i lekkie :)

Grę docenili również nauczyciele, wykorzystując ją w swojej pracy w przedszkolach i szkołach.

Gra jest przeznaczona dla osób w wieku od 6 do 106 lat - więc nie tylko dla dzieci, ale również dla dorosłych. Świetnie nadaje się do wprowadzania pozytywnych zmian w zakresie np. zdrowia, odżywiania, ćwiczeń, relacji, finansów, medytacji, nauki języków itp. 

Grając w grę KRAINA NAWYKÓW, poznajsz najważniejsze zasady i reguły psychologiczne, które pomagają kształtować nowe nawyki, wprowadzać nowe pozytywne trwałe zmiany w życiu a także jak je praktycznie zastosować i dostosować do swoich warunków. Ta wiedza będzie procentowała przez całe życie - więc ta gra to inwestycja na długie lata.
Wybierz grę dla siebie!

Jak Kraina Nawyków Ci pomoże?

Gra Kraina Nawyków pozwoli Ci w łatwy i przyjemny sposób mierzyć postępy w rozwijaniu nawyków.
Wcielisz się w rolę Podróżnika, który każdego dnia wędruje przez Krainę Nawyków. Najpierw przemierza piaszczystą wyspę, by następnie przepłynąć na inną i wkroczyć do lasu. Później musi stawić czoła ostatniemu etapowi wędrówki – wyspie pełnej niebezpieczeństw. Jednak na szczycie góry na Podróżnika czeka Wielka Nagroda.
Kraina Nawykow - Rola Podroznika OPT
Kraina Nawykow - 4 Nawyki Rownoczesnie OPT
Kraina Nawyków każdego dnia będzie Ci przypominała o Twoich zadaniach i motywowała Cię do działania. Na planszy są 4 niezależne trasy, dzięki czemu będziesz mógł rozwijać do 4 różnych nawyków równocześnie. W każdym z nich zaprojektujesz wyzwalacz, czyli bodziec, który przypomni Ci o wykonaniu nawykowego zachowania. Dodatkowo określisz także, jaką nagrodę przyznasz sobie za każdym razem po zrealizowaniu nawykowego działania oraz za dojście do premiowanych pól.

Aby ułatwić proces rozwijania nawyków, podzielisz go na 5-dniowe wyzwania. Pierwsze z nich będzie tak proste, jak to tylko możliwe. Dzięki temu z łatwością zaczniesz pracę nad nawykami już w dniu otrzymania gry. Każde kolejne wyzwanie będzie odrobinę trudniejsze. Aż dojdziesz do poziomu, który Cię interesuje.
Kraina Nawyków świetnie sprawdza się w rozwijaniu nawyków zarówno osobistych (zdrowotnych, finansowych, relacyjnych), rodzinnych (zmywanie naczyń, sprzątanie pokojów, wynoszenie śmieci) jak i zawodowych (sprzedażowych, związanych z zarządzaniem czy efektywnością).
 
Dzięki pięknie zaprojektowanej, kolorowej instrukcji, poznasz najważniejsze reguły rzadzące tworzeniem trwałych nawyków.
 
Uzupełnieniem do gry jest książka "Przewodnik po Krainie Nawyków" - kompendium praktycznej wiedzy, bazującej na najnowszych badaniach naukowych oraz sprawdzonych w życiu metodach. Zawiera dużo praktycznych, z życia wziętych przykładów. Nie musisz domyślać się jak zastosować daną wskazówkę - dostajesz rozwiązania gotowe do użycia.  
 
 
Kraina Nawykow - Prostota i Latwosc Działania OPT
Wybierz grę dla siebie!

Ta gra to inwestycja na długie lata. Świetnie sprawdza się nie tylko do grania z dziećmi, ale również do pracowania nad poważnymi "dorosłymi" nawykami i postanowieniami.

Możesz zaprojektować nowe, korzystne nawyki, które pomogą Ci wieść zdrowsze, szczęśliwsze i bogatsze życie.

Wybierz wariant dla Ciebie

Gra Planszowa "Kraina Nawyków"

185 zł
PAKIET
Gra Planszowa + Książka

199 zł

Kim jestem i jak mogę Ci pomóc?

Andrzej Bernardyn - Kraina Nawykow OPT
Nazywam się Andrzej Bernardyn... tak jak taki duży pies z beczułką

Moją życiową misją jest wspieranie ludzi. Robię to w różnych rolach: 

a) jako trener biznesu – od 14 lat dostarczam ludziom sprawdzoną wiedzę i praktyczne umiejętności, 

b) jako innowator – tworzę autorskie narzędzia, dzięki którym łatwo można zastosować w praktyce szkolone umiejętności, 

c) jako ekspert od nawyków – pomagam utrwalić pozytywne zmiany: pojedynczym osobom, zespołom i całym firmom.

Jak mało kto w Polsce fascynuję się nawykami. To główny temat mojej specjalizacji trenerskiej.

Przeczytałem wiele badań naukowych o tym, jak działają nawyki.

Na podstawie tych informacji i własnego doświadczenia, napisałem książkę o nawykach – Przewodnik po Krainie Nawyków. Pomogłem setkom osób w Polsce rozwinąć dobre nawyki w ich życiu! Chętnie pomogę i Tobie : - )

Stworzyłem pierwszą w Polsce (a może i na świecie) grę planszową służącą do zmiany złych przyzwyczajeń, rozwoju dobrych nawyków i nowych umiejętności.

Dlaczego grę? Bo nic innego na dłuższą metę się nie sprawdziło. Próbowałem najpierw śledzić swoje postępy w rozwijaniu nawyków na kartce, potem w kalendarzu, w Excelu czy nawet z pomocą aplikacji. Każde z tych rozwiązań działało chwilę. Na początku dawało nową nadzieję, ale mój zapał, żeby z nich korzystać, błyskawicznie gasł z każdym dniem. Z jakiego powodu?

Były nudne, żmudne i męczące! Kolejny przykry obowiązek na który nie miałem ochoty. Stąd pomysł, by stworzyć bardziej atrakcyjne i wciągające narzędzie. Zachęcające mnie do regularnego korzystania z niego i mierzenia postępów. Do którego będę mógł wciągnąć swoją Żonę, dzieci, przyjaciół czy kolegów z pracy. Tak byśmy wzajemnie motywowali się do wprowadzania pozytywnych zmian w swoim życiu.

Grę stworzyłem dla siebie, szybko jednak znajomi poprosili mnie, by też mogli z niej skorzystać. Wychodząc na przeciw realnej potrzebie, stworzyłem pierwszą edycję Krainy Nawyków, która rozeszła się co do ostatniej sztuki. Korzysta z niej ponad 1 000 osób w całej Polsce.

Pozbierałem informacje zwrotne od pierwszych użytkowników, zatrudniłem profesjonalnego grafika i dodałem zaawansowaną mechanikę gry. W ten sposób powstała druga, znacznie ulepszona edycja gry, z której możesz teraz skorzystać. Chcesz się przekonać, jak wygląda i działa? : - )

Wybierz grę dla siebie!

Sprawdź komu i jak Kraina Nawyków już pomogła!

  • Ta gra naprawdę działa! Zamiast motywacyjnego kopa i wielkich planów, z których nic nie wynika daje skuteczne narzędzie służące rozwojowi. 

    Wszystko jest bardzo proste, ale geniusz tkwi właśnie w prostocie! Polecam każdemu, kto chce coś zmienić w swoim życiu. 

    Do tej pory czytałem wiele książek, próbowałem wielu metod i wiele razy wyznaczałem ambitne cele, ale dopiero Kraina Nawyków pokazała mi, jak należy właściwie działać. Naprawdę warto!
    Adrian Gamrot, specjalista ds. baz danych
  • Ta gra po raz kolejny pokazuje że stosowanie prostych, przejrzystych zasad jest często najbardziej efektywne. 

    Świetna alternatywa dla tych, którzy zawiedli się na cudownych receptach na życiowy sukces spadający z nieba. 

    Ta gra zawiera logiczne, poparte badaniami, sposoby na realizacje swoich celów!
    Tomasz Lipiński, szkoleniowiec, firma Amazon
  • Kraina Nawyków to rewelacyjne rozwiązanie dla każdego, kto chce efektywnie zarządzać swoim lenistwem 🙂 oraz szybko i skutecznie wyrobić w sobie nawyki, ułatwiające codzienne funkcjonowanie. 

    Gra i książka to idealne połączenie, które w logiczny sposób wyjaśnia dlaczego warto rozwijać nawyki i jak to robić.
    Magdalena Kobiałko, INSPIRE – Centrum Inspiracji Biznesowych
  • Kraina Nawyków jest narzędziem, którego skuteczność mogę potwierdzić na własnym przykładzie. Rozwijając nawyki związane z dietą i aktywnością fizyczną udało mi się schudnąć 3 kg i poprawić wyniki badań. 

    Kraina Nawyków pomaga także moim Klientom. Jestem Trenerem i Planistą Finansowym, pracuję nad harmonią w życiu swoich Klientów na Kole Równowagi. 

    Kraina Nawyków umożliwiła mi przełożenie miesięcznych celów Klientów na codzienne działania, co bardzo poprawiło skuteczność osiągania celów.
    Krzysztof Pilch, Trener, Planista finansowy
  • Świetne uzupełnienie niemal każdego szkolenia! 

    Must have trenera wewnętrznego. Gra pomaga zaplanować wdrożenie nowych zachowań, a potem wspiera uczestnika w tym postanowieniu. 

    Genialnie proste i bardzo skuteczne!
    Urszula Rudzka-Stankiewicz, ekspert wdrażania zmian zachowań
  • Gra Kraina Nawyków to proste w zastosowaniu i jednocześnie niebanalne narzędzie do rozwijania pozytywnych zachowań. Zastosowałem ją by wzmocnić codzienną naukę języka, a także by zamienić nawyk picia porannej kawy, na picie wody. Oczywiście kawę nadal piję, ale pierwsza jest woda 😉 I o takie zdrowe rozwiązanie chodziło.

    Czytelna instrukcja, atrakcyjne akcesoria są tym, co dodatkowo skłoniło mnie by sięgać po tę grę wielokrotnie. Dobrze było grać w Krainę Nawyków z innymi osobami – pozytywna rywalizacja sprawiła, że jeszcze bardziej zaangażowałem się w rozgrywkę. 

    Myślę, że ta gra w zestawie z książką autora na temat rozwijania nawyków, to idealny zestaw dla osób, które chcą wprowadzić w swoim życiu realne i pozytywne zmiany. Polecam!
    Wiktor Wołoszko, Trener, Psycholog, Twórca Gier
  • W Krainę Nawyków z dziećmi gram już od paru lat. 

    Dzięki tej cudnej grze kwiatki są podlane, ubrania posprzątane, 
    a buty w szafie a nie na środku przedpokoju.
    Olga Wilińska

Kraina Nawyków zmieniła życie już ponad 1000 osób. Może zmienić również Twoje i Twoich bliskich!

Pobierz listę nawyków i zmian jakie możesz wdrażać z pomocą KRAINY NAWYKÓW. 

Dodatkowo poznasz 2 pierwsze zasady, dzięki którym wprowdzanie zmian w życiu staje się łatwiejsze i przyjemniejsze.

Najczęściej Zadawane Pytania

Od ilu lat można grać w Krainę Nawyków?

Od 6 lat. Im młodszy jest gracz, tym większa rola opiekuna, by wyjaśnić zasady gry oraz wspólnie zaprojektować nawyki.

W ile maksymalnie osób można grać w Krainę Nawyków?

W 4. Na planszy są 4 trasy do śledzenia postępu w rozwoju nawyków. Każdą z nich może wykorzystać inny gracz.

Czy w grę można grać samemu?

Tak. Kraina Nawyków jest grą edukacyjną, inną niż typowe planszówki. Grając samemu,  będziesz mieć całą planszę dla siebie i 4 trasy do rozwoju 4 różnych nawyków. Zachęcam Cię jednak, by zaprosić do gry domowników lub znajomych z pracy. Zdrowa rywalizacja pomaga w zachowaniu motywacji do pracy.

Czy za zakup gry i/lub książki otrzymam fakturę?

Oczywiście. Podaj swoje dane do faktury w komentarzu do zamówienia lub wyślij je na adres andrzej.bernardyn@gmail.com.

Mieszkam poza Polską. Czy wyślesz mi grę i/lub książkę na adres zagraniczny?

Na razie nie. Obecnie realizuję wysyłkę tylko na terenie Polski.

Ile będę czekać, aż gra do mnie przyjdzie?

Gra powinna dotrzeć do Ciebie maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych. Najczęściej będziesz mógł z niej korzystać już po 3 dniach od zakupu.

W jaki sposób dostanę przesyłkę?

Kurier Inpost dostarczy Ci ją na wskazany przy zakupie adres dostawy.

Mam inne pytania. Jak mogę je zadać i czy otrzymam na nie odpowiedź?

Wszelkie pytania możesz śmiało kierować na adres gra@krainanawykow.pl. Postaram się udzielić odpowiedzi w ciągu 1 dnia roboczego.
Zacznij wprowadzać trwałe zmiany w życiu swoim i swoich dzieciKup grę
shopping-cartfacebook-squarelinkedin-square